fph

fph

Aannemersbedrijf FPH Ploegmakers

Ondanks de grote projecten die het bedrijf landelijk uitvoert, viel aannemersbedrijf FPH Ploegmakers nog niet echt op. Om als merk meer bekendheid te genereren bij potentiële opdrachtgevers en bij toekomstige werknemers, wilde de directie meer aandacht besteden aan de eigen communicatie. Arthur&Brent heeft het bedrijf begeleid in het kiezen van de juiste richting en uitstraling voor het merk met een bijbehorende communicatie-strategie

Een merktraject doorlopen betekent samen op ontdekkingsreis gaan. Op zoek naar het onderscheidend vermogen. 

Samen hebben we de visuele identiteit ontwikkeld en tastbaar gemaakt in vele middelen zoals kleding, bestickering materieel, promotiefilms, koffiekopjes etc. We hebben een herkenbare beeldtaal ontworpen in de vorm van duotone foto’s die in de totale communicatie doorgevoerd zijn. Zowel voor intern gebruik als de externe communicatie. Hekwerkdoeken, containerborden, banieren, bouwborden etc.

Bigger Office Project
Coördinatie Marcel Ploegmakers
Art Director: Annemarie van Pruyssen

Date:
Category:
Back to top